miercuri, 2 iunie 2010

Zeita



Imi plac la nebunie produsele lucrate cu sarma, din pacate mie imi este foarte greu sa lucrez cu sarma
Am atatea idei si in mintea mea pare asa de simplu dar... mainele mele nu vor sa ma asculte.
Acesta este primul set in care am folosit sarma, am mai incercat eu pana acum dar ceva mai simplu
Am lucrat 4 h la acest set, am tinut neaparat sa-l fac pentru o buna prietena care maine isi serbeaza ziua, m-am gandit sa-i ofer ceva mai special. Sper sa-i placa ca am muncit mult la el

Trebuie sa invat sa lucrez cu sarma, trebuie :|

p.s. cred ca am cumparat si sarma prea subtire, se indoia imediat si am cam... drapelat-o :P, este 0.5, este prea subtire? sau doar sunt eu paralela?

6 comentarii:

  1. Hei am vrut sa iti spun ca lucrez si la ziar si am vrut sa iti spun ca vreau sa fac un articol de tine si pe email nu imi raspunzi ziarul se num ADEVARUL Astept un email ( asociatul tau Calin )

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, nu eram acasa dar ti-am raspuns ca vreau :)

    Te rog sa-mi spui ce trebuie sa contina...
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-adevar, sarma de 0,5 este un pic cam subtire pentru ce ai vrut sa faci...cea de 1 mm ar fi mai indicata...bafta in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. aha :D stiam eu :))
    Multumesc mult pentru sfat :*

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am incercat un inel pt prima data cu sarma argintata :D cu 1 mm :D abia mai astept sa incerc ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mult spor :D

    O sa cumpar sarma de 1mm si mai incerc si eu, nu ma las:P

    RăspundețiȘtergere