luni, 1 martie 2010

Martisoare - final :P

Astazi a fost ultima zi in care am vandut martisoare, ma gandeam sa ma duc si maine dar nu mai am cu ce :)). Au fost persoane care au luat 40-50 de martisoare odata, lucru ce m-a incantat teribil :P

Am vandut peste 800 de martisoare, mai exact 805 martisoare :D, mi-am facut prieteni noi, m-am amuzat, am racit, am stat noaptea pana la 3 ca sa fac martisoare pentru ca cele realizate s-au dat, m-am enervat cand treceau persoane cu tenul mai inchis care vroiau martisoare 2 la 1 leu si nu se abtineau cand le spuneam ca am la 2,3, 5 Ron ci tineau neparat sa-mi zica ca sunt foarte scumpe, ca nu merita :|. Dar a meritat :D Ma asteapta un laptop performant :X

Pe 4 si 5 martie voi mai fi prezenta in Selgros Pantelimon cu cercei, margele, medalioane si brose :)Joi si Vineri Selgros Pantelimon serbeaza zilele Selgros, vor fi concursuri cu premii, demonstratii si multa voie buna... va astept :)

Poze :Dp.s. sunt facute acum 2 zile cand panoul era inca plin :P
Dupa cum se vede si prietenul meu m-a ajutat =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu